.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامگذاری اتوبان قائمشهر ،ساری به نام بهداد سلیمی
نامگذاری اتوبان قائمشهر ،ساری به نام بهداد سلیمی

در نخستین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بلوار اتوبان ساری به قائمشهر به نام بهداد سلیمی نامگذاری و از تابلوی وی در این بلوار رونمایی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، بلوار اتوبان ساری به قائمشهر به نام جهان پهلوان بهداد سلیمی نامگذاری و از تابلوی قدرتمندترین مرد جهان در این بلوار پرده‌برداری شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تقدیر از اهتمام شهردار قائمشهر در تهیه و نصب تابلوی بهداد سلیمی و نامگذاری بلوار به نام جوان غیور ایرانی اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری استانداری و مدیر کل راه و ترابری و فرماندار قائمشهر شرایط نامگذاری مهیا شد و این بلوار به نام بهداد سلیمی نامگذاری و با نصب و رونمایی تابلوی وی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هادی ابراهیمی افزود:هدف از نامگذاری این بلوار به نام سلیمی ارزش نهادن به قهرمان رشید و متکلف به اخلاق اسلامی است که جوانی ولایی و ارزشی است.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم قطره‌ای از زحمات و رشادت‌های این جوانمرد غیور خطه مازندران و قائمشهر را ادا کنیم.

ابراهیمی سلیمی‌ را سرمایه‌‌های مازندران دانست و نوید داد: برای پاسداشت تلاش بزرگواران ورزشکاری که به اخلاق اسلامی آراسته هستند همین آیین را برگزار می‌کنیم.

فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: به پاس رکورد شکنی جهان پهلوان بهداد سلیمی و ثبت، نام ایران بر بام وزنه‌برداری جهان توسط غیور مرد خطه مازندران و قائمشهر بلوار واقع در اتوبان قائمشهر ساری و بالعکس به نام بهداد سلیمی نامگذاری می‌شود تا بیعتی با ورزشکاران و همه کسانی باشد که برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 بهمن 1390
در کنار این همه سرداران شهید ساروی و قائم شهری، چه کسی گفته و با استناد به چه مصوبه ای، بزرگراه بین المللی ساری قائم شهر را یکطرفه بنام بهداد سلیمی نامگذاری کرده و تابلوی غیر رسمی زده اند! مگه میشه بزرگراههای بین شهری را بنام افراد نامگذاری کرد؟و اگر اینطوره، اولویت با چه کسانیست!شهدا یا ورزشکاران!آیا بهتر نیست ورزشکاران در همان خیابان های شهرشان نامگذاری شوند؟!شورای نامگذاری استان چرا خوابش برده و دستور سریع برای جمع آوری این تابلوی غیر رسمی نمی دهد؟!پرروبازی مسئولین قائم شهری داره کار دستشون می ده ها!
نا شناس 12 بهمن 1390
برای مدیران استانداری بسیار متاسفم، وقتی کار دست بچه ها می افتد، بهتر از این هم نمی تواند باشد!چند ماه پیش طبق وعده استاندار قرار شده بود تا فرودگاه ساری را بنام یکی از شهدای بنام استان مثل شهی هاشمی نژاد، شهید کشوری، شهید شیرودی و .... بکنند، اما همزمان با مخالفت عمومی مواجه شد که نباید اماکن تا این حد عمومی را بنام یک شهید مصادره کرد! حالا چه شده است که مهمترین بخش یک بزرگراه بین المللی ناگهان بنام یک ورزشکار نامگداری می شود!یک ورزشکار باید سهمیه نامگذاری اش در ورزشگاهها تعیین شود، نه یک بزرگراه! خیلی متاسفم که آقایا برای شهدا تره خورد نمی کنند، اما برای یک ورزشکار اینکار غلط رو انجام می دهند!
نا شناس 12 بهمن 1390
آقایان اگر جرات داشتند، چرا بزرگراه قائم شهر بابل را نتوانستند بنام ایشان کنند؟! آخه در حالیکه وزارت راه و شورای نامگذاری هنوز با نام شهید قرآنی یعنی شهید حسین بهرامی روی کمربندی شمالی ساری مخالفت می کند، چگونه این بزرگراه مهم به راحتی بنام یک وزنه بردار نامگذاری می شود! این نشان می دهد که آقایان چون با شهدا مانوس نبوده اند، آنها را نمی شناسند و به همین خاطر بهداد بر خداداد و خدادادها ترجیح داده می شود!تاسف تاسف و تاسف و دگر هیچ!
نا شناس 12 بهمن 1390
ای وای، این کار یک احساسی و سیاسی است و بیشتر کاربرد تبلیغاتی دارد و درست نیست، ما نباید علما و شهدا را نادیده بگیریم ودر حالیکه هیچ بزرگراهی بنام شهید هاشمی نژاد، آیات عظام جوادی آملی و حسن زاده آملی و حتی میرزا هاشم آملی نیست، ناگهان این بزرگراه مهم بنام یک ورزشکار ثبت شود، اشتباه کردید، لطفاً جرات و جسارت بازگشت از یک اشتباه را داشته و با شجاعت برگردید!
ابراهیم طالبی 12 بهمن 1390
عزیزی که گفتی اسم اتوبان سـاری قائمشهرو گذاشتن بهداد سلیمی !
اصلا همچین چیزی نیس
شهرداری قائمشهر ، اون یه تیکه بلوار قائمشهر که وصل میشه به اتوبانو اسمشو گذاشته بهداد سلیمی
درواقع شهرداری اسم یکی از بلواراشو گذاشته بلوار بهداد سلیمی
ممنون از تعصبتون به شهرمون ، سـاری
نا شناس 13 بهمن 1390
با توجه به درخشش خیره کننده ایشان کار بسیار قابل تقدیر است امید ان داریم با تلاش بیشتر سکوهای المپیک را کسب نماید
سروش 13 بهمن 1390
دوستان ساروي فعلا درگيري شوراي شهر شون رو حل كنندو اينقدر هم همه رو ضد ساري خطاب نكنند.لازم به ذكر كه اين پروبازي نيست بلكه توانايي قائم شهري هاست بريد خدا روشكر كنيد كه مركز استان ازتون نگرفتند ...
نا شناس 13 بهمن 1390
وقتی مقام معظم رهبری برای قهرمان جهان آقا بهداد پیام می ده پس او ازرشش خیلی بالاتره اونوقت ما بیام این کار برزگ را در آستانه مسابقات المپیک هست چنین مسائلی را مطرح کنیم.
نا شناس 13 بهمن 1390
با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک آقای اراهیمی اقدام ارزشمندی برای قهرمان بلا منازع دهه اخیر کرد و روحیه خوبی به آقا بهداد داد.
براری 13 بهمن 1390
اگر خیلی مرد بودید و میتونستید ، اتوبان بابل _ قائمشهر رو به این نام نامگذاری میکردید ؟ چرا نکردید ؟ چون بابلی ها اجازه این کار را به شما نمیدادند . . فقط زورتان به ما میرسه ..... شمال نیوز چاپ کن.لطفا
نا شناس 13 بهمن 1390
نامگذاري اتوبان قائمشهر ساري، به نام افتخارآفرين مازندراني جناب بهداد سليمي كاري است شايسته و قابل تقدير، از آقاي ابراهيمي سپاسگزاريم. به اميد سربلندي همه ي قائمشهري ها و مازندراني ها
نا شناس 13 بهمن 1390
دوران مرده پرستی تمام شد..الان باید از زنده ها تقدیر کرد...!
اسم فردوگاه ساری هم به نام "دشت ناز" در ایکائو ثبت شده و قابل تغییر نیست..جوش نزنین...اگه عرضه داشتین می رفتین اسم " مهر آباد" رو عوض می کردین چرا نتونستید کفن پوشان عزیز!!
امیرحسین 13 بهمن 1390
کار مسئولین بسیار بجا بود ولی میبایست برای شهدا بیشاز اینها ارزش قائل شد
نا شناس 14 بهمن 1390
نصف قایمشهر خیابون ساریه نصف دیگش بابل تو شهرشون جا نداشتن امدن بیرون شهر بهشون حق بدین..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.